2017. május 2., kedd

Költözés és majomparádé



Jó régen blogoltam, pedig nem akartam elhanyagolni, de közben volt egy költözésünk, most nyakig vagyunk a lakásfelújításban amit biztos nem így csinálnék, ha visszamehetnék két hónapot az időben.

Néha nagyon fáradtnak érzem magam, de azért a scrapbook jól kikapcsol amikor tudok időt szakítani rá.

Fanninak is kell egy kis kapcsolódás, ezért múlt héten pénteken, miután elállt az egész napos eső, elmentünk az állatkertbe.
Hatalmas élmény volt a páviánokat nézni. Hihetetlen életet éltek, minden emberi reakciót láthattunk rajtuk. 
Engem az fogott meg leginkább, ahogy a kicsinyeiket óvták az anyukák. Rengeteg állatkerti fotó született, az egyik kedvencem pont itt egy anyai ölelésről.



Az oldalhoz egy rózsaszín papírt választottam a Scrapfellow KAPOCS kitklubjából, aminek az egyik sarka tele van virágokkal.
A puzzle darabokból összeraktam a szív formát és levágtam az alját .
A rózsákat rétegezve tettem az oldalra, 3D ragasztóval.




Az egyik közösségi csoportban kaptam is egy "kedves" megjegyzést, hogy ennyi rózsát elpazaroltam két hülye majomra....
Kár, hogy csak ez jött vissza a kommentelőnek az oldal mondanivalója helyett :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése