2017. június 22., csütörtök

Nyár van



Most sajnos kicsit később tudtam átvenni a júniusi kitklubot, mert az évzáró utáni nap már el is kezdtük a nyári szünetet egy Mama látogatással.

Nagyon szép idő volt, úgyhogy nem hagytuk ki a közelben lévő bányatónál kialakított strandon a strandolós napot sem.

Elég jó fotókat sikerült csinálnom, amik közül van ami pont a kit papírjaihoz passzol.

Mondjuk ritkán használok mintás papírt és most is kellett tompítanom valamennyit a csíkos papíron, ezért egy nagy cut filet használtam amit fehér alapkartonból vágtam ki.


A vágófájl INNEN(download) tölthető le.




A Youthful papírt kicsit megszabdaltam, és az így kapott virágokkal és levelekkel dobtam fel a Cameoval kivágott mintámat. 



A strand hangulatát akartam visszahozni a fával és a fűvel, és mivel elég nagyra sikerült, ezért sok díszítőelemmel már nem akartam megpakolni az oldalt.




Az akril csipiket használtam címnek, és egy és egy gondolatcímkét tettem még rá.





Felhasználtam

IDŐ Kit Klub



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése