2017. július 26., szerda

Én...



Aki ismer, tudja hogy nagyon ritkán scrapbookozom saját fotóval, de a júliusi SF Kit Klub témája miatt most kivételt tettem.

A téma: ÉN

Nem szeretem ha fotóznak, és ritkán van olyan fotó amit vállalhatónak találok. 

Most minden összejött egy saját fotós oldalhoz, úgyhogy sikerült rávennem magam az alkotásra.

Mint legtöbbször, most is egy SVG fájl lett az alap.

ITT 
le is tölthetitek



A hátteret egy régebbi kitklubos papírból vágtam ki, ami passzolt a fotóm színeihez.




Az ÉN kitklub virágos papírjából vágtam ki egy csomó levelet és felragasztottam a kivágatra.




Csipiket és dekorgombot is használtam a díszítéshez és a végén bélyegeztem is egy kicsit.




A kedvencem a kis korona, amit a pausz körből vágtam ki, hogy ne csak láthatatlan legyen az a korona..... :)






Felhasználtam:
Scrapfellow KitKlub - Én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése