2015. június 25., csütörtök

Vászonkép második forduló



Amikor Fannikám meglátta az elkészült vászonképet amit a hálószobába csináltam, elkezdte mondogatni hogy ő is szeretne egyet a szobájába.
Volt is itthon vászon, de arra gondoltam, hogy az kicsi (30x40 cm), inkább nagyobbat szeretnék.

Ahogy kerestem neki a helyet, rájöttem hogy egy nagyobb vászonhoz át kell tennünk a polcokat máshova hogy mutasson valahogy, úgyhogy Tomit ismerve ezt gyorsan el is vetettem...
marad a 30x40-es méret.

Vasárnap délután valahogy nem volt semmi amit csinálnom kellett, a családom is elfoglalta magát, nekiugrottam az alapozásnak, de a melegben annyira gyorsan száradt, hogy belekezdtem a tintázásba is, aztán már nem volt megállás. 
Meglepően gyorsan végeztem is vele, este már a helyén pihent Fanni szobájában.

A technika ismerős lehet azoknak aki jártak már Edit Mixed Média tanfolyamán vagy a szedresi táborban Gigi workshopján.
Én ezt fejlesztettem tovább úgy, hogy a vászon szélét kb 15 cm szélesen repedőpasztáztam, a közepét pedig microrepesztővel kentem le, így az egész repedezett, de nem egyforma mértékben.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése