2016. július 20., szerda

Digitális kitklub hagyományos oldalon



......de mégis hogy?
Többször beleszaladtam olyan posztokba és kommentekbe ahol azt kérdeztétek:
-Minek nekem a digitális SF kitklub amikor semmire sem tudom használni?
vagy
-Mire jó ez egyáltalán?

Nos, ha benned is felmerül a kérdés, akkor érdemes elolvasnod ezt a bejegyzést.


Először is, vannak digis alkotók és valljuk be, ez az egyetlen rendszeresen megjelenő magyar nyelvű digi készlet. 
Hatalmas rést tömött be a magyar digisek világában.

Aztán itt vannak az olyanok mint én, akiknek sokszor nem elég az ami a kitklub készletben van, legyen szó papírról vagy díszítőelemről.
Na itt meg aztán még nagyobb űrt tömött be ez a lehetőség.
Lényegében mindig kéznél van a készlet, soha nem tud kifogyni.

Ha van otthon  nyomtatód és ollód (márpedig ezek melyik scapper otthonából hiányoznának?), akkor máris zseniálisan kihasználhatod a digitális fájlokat.


Egy oldalon meg is mutatom hogyan.
Én ebben az esetben ugyan Cameot használtam, de olló és vágókés is elegendő az elkészítéséhez.




Első körben nyomtattam...
a virágos és a kék és a zöld négyzethálós papírt A4 méretben.

Aztán a virágos papírt nagyobb mintával is kinyomtattam A4-ben.

Utána fogtam egy fehér kartont és Cameoval kivágtam belőle egy ananászt amit a digitális ecsetekből raktam össze és alakítottam SVG-vé.




 A kisebb mintájú virágos papírt az ananász minta alá ragasztottam úgy, hogy a leveleket nem ragasztottam le, mert a nagyobb mintás papírból kivágtam virágokat és leveleket (ezt már ollóval) és a szabadon hagyott ananászlevelek alá ragasztottam őket.




A fotó alá rétegeztem a zöld és a kék papírból és ezt is örberaktam a kivágott levelekkel.





Az oldal két szélére tettem háromszögeket a maradék papírokból, itt is rétegezve, aztán pecsételtem, és még némi dekort tettem az oldalra.
Imádtam csinálni, nagyon élveztem hogy teljesen szabad kezet ad az alkotásban. 
Ja, és a címfelírat is digi ecset színezve mert ezt is megteheted az oldaladhoz igazítva a színt.



Felhasznált anyagok / Supplies:
Scrapfellow KitKlub Apróságok






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése