2016. július 28., csütörtök

The Studio Challenge - Summer



Még mindig vendégalkotóként posztolok a THE STUDIO CHALLENGE blogon. A legújabb kihívás témája a nyár.
A legjobb kihívás amit valaha kitaláltak, nagyon sokminden belefér, itt aztán szárnyalhat a fantázia és a kreativítás.

Nekem a nyár egyenlő a stranddal és a fagyival. Ez a két dolog jut eszembe róla először.
Az oldalamon ez jelenik meg. Fanni egy tengerparti strandon egy fagyis háttérrel kiegészülve.




Azzal kezdtem az alkotást, hogy a fagyitölcsért rávarrtam az oldalra, aztán üzembe helyeztem a Cameomat és kivágtam a virágokat (ezt kézzel is lehet, rengeteg leírás található hozzá a neten).

A virágokat felragasztottam mintha fagyigombócok lennének, aztán jól telespricceltem az oldalt Ecoline festékkel.




Felkerült a fotó és minimáls díszítés néhány matricából és epoxi gyöngyből.
A végén körbevarrtam az oldalt.
Ugye milyen egyszerű?




Felhasznált anyagok / Supplies:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése